sobota, 6. januar 2018

Trikraljevska sobota

"Glejte, glejte kaj je tam, trije kralji gredo k nam."
Ljudska

6. januar je.
Praznik svetih treh kraljev ali
tretji božič.


Na nebu je zasijala luč. 
Zvezda repatica ali betlehemska zvezda,
ki jih je vodila in jim kazala pot.


Modri z Vzhoda so se prišli poklonit detetu v jaslih.
S kraljevimi kronami na glavi so ga prišli počastiti.
Eden je starec, drugi mož in tretji črnec.


Trije romarji:
Gašper, Miha in Boltežar.
Vsak s svojim darilom: kadilom, zlatom in miro.


Kar pomeni na žalost tudi konec praznično božičnega časa.
Pa ravno sem se udomačila v to prijetno vzdušje polno luči, topline in svetlobe.
Bi še kar malo podaljšala oz. si želim, da ostane ta prijeten občutek vse leto.


Tako hitro je minil, da nisem uspela niti pokazati, kaj vse je nastalo v prazničnih dneh.
Čeprav ste nekatere praznične šablone in štampiljke že pospravile in jih imate za nekaj časa dovolj,
upam, da mi uspe v teh dneh pripraviti še nekaj prazničnih objav.  :)

Danes je to tudi moja 100 objava  na blogu in prav je, da jo praznujem skupaj z vami.
Sedaj že lansko sem pričela uresničevati svojo željo učenja španščine.
Tako sem se seznanila tudi z njihovimi praznovanji.


Španskim otrokom darila tako ne prinese Božiček, Miklavž ali Dedek Mraz, temveč sveti trije kralji. Na predvečer praznika jih srečajo na uličnih sprevodih, kjer jim delijo sladkarije.
 Pred vrata pa otroci postavijo čevlje v katerih jih zjutraj čakajo darila.

Tudi na vas čaka trikraljevsko darilo ob moji 100. objavi na blogu.
Ni vam potrebno postaviti čevlje pred vrata, le ustavite se v mojem barvitem mestu
in pustite komentar do ponedeljka, 8. januarja.

Lepo sobotno popoldne želim in srečno.
Valentina
-------------------------------------
Voščilnico prijavljam na:

19 komentarjev:

  1. O čestitke ob 100.objavi! Čudovite voščilnice si naredila, so trije kralji šablona? Lepo praznuj in -saj božični čas lahko podaljšaš do svečnice:)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala, Klara. :) Trije kralji so štampiljke iz kompleta A blessed Christmas od Paper Smooches. Hvala, da si me spomnila, da lahko praznični čas res podaljšam vse do svečnice. In čestitke! :)

      Izbriši
  2. Ooo, čestitke za 100ko!
    In hvala za kralje, ki krasijo našo poličko. :)
    Pa hvala tudi za to, da si me spomnila na ta španski običaj - sem ga v učenju španščine tudi sama spoznala, pa je od takrat minilo že 5+ let in je spomin šel v male možgane.
    Morda pa kakšno od tujih navad malce za priokus drugih nacionalnih običajev kdaj vpeljeva tudi pri nas. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite,
    danes so sveti trije kralji, po Italiji potuje Befana
    res je poseben dan. Naj bo tudi zate lep in poseben, kar v blog svetu je saj si objavila 100 post. Čestitke in hvala za možnost sladkanja :)
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za 100 objav in napisano o španskih običajih. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  5. O, čestitke za okroglo objavo in naj jih bo še mnogo!
    Krasne voščilnice in krasen zapis!

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Valentina, naj tvoja 100. objava prinese mir, kot so ga meni tvoje voščlnice. Še najbolj pa ga je prinesla tvoja/zdaj moja voščilnica, ki krasi moj ustvarjalni kotiček :-)
    Bodi dobro, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen zapis in čudovite voščilnice. Čestitke za 100 objav, naj jih bo še veliko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita ozadja na tvojih prazničnih voščilnicah.
    Jaz bom te praznike podaljšala še do svečnice :)
    Čestitam za učenje španščine, za 100 objav in ker deliš svoje ustvarjanje in lepe besede z nami.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za 100 objav in hvala, ker si jih delila z nami. Še posebno te zadnje so prekrasne...tudi simbolične. Aaaa tudi špansko se učiš...se pravi, da boš lahko ti peljala v Španijo, če bomo slučajno tam imele srečanje ustvarjalk:-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Najprej čestitke za veličastno 100. objavo. Lepa številka. Voščilnice so krasne in meni delujejo zelo, zelo elegantno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow! These are beautiful! The blended backgrounds are stunning! Thanks so much for sharing with us at CASology!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super cute!!! Thank you for joining us at Alphabet, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke ob stoti objavi! K tebi je vedno lepo priti na obisk. Razvajaš nas s prelepimi izdelki in toplimi zapisi. Prazniki pa so res (pre)hitro minili. :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke za stoto objavo. Krasne voščilnice s fantastičnimi ozadji. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke še enkrat in tale ozadja s tremi kralji so fantastična ;-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Congratulations on your 100th post, that is quite an achievement. Your card is stunning. Thank you so much for sharing with us at Alphabet Challenge.
    Crafty hugs
    Lesley

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke z zamudo. Sem v zaostanku :-P Ampak tale ozadja dajo res krasen učinek in voščilnice so TOP. Hvala, ker si se igrala tudi z nami na Pile it On.

    OdgovoriIzbriši
  18. Thanks for providing good information,Thanks for your sharing.

    หนังผจญภัย

    OdgovoriIzbriši