sobota, 23. december 2017

Praznična voščila

"I'm dreaming of a white Christmas with every Christmas card I write.
May your days be merry and bright."

V decembru, 
v mesecu praznikov in pričakovanja
imajo veliko dela tudi poštarji, ki raznašajo božična in novoletna voščila.
Njihove torbe so polne dobrih želja, lepih voščil za praznike,
ki so pred nami in tako bo še vse do konca leta.


Danes si težko predstavljamo te praznike brez voščilnic in lepih želja.
In vendar so prav božične voščilnice najmlajša stvar, 
ki je povezana z božičem.


Navada, da si ljudje voščijo pisno, je stara kakšnih 170 let in ne več.
V dvajsetih letih 19. stoletja so se pojavile prve tiskane voščilnice,
ki so jih naprej prodajali v dobrodelne namene.


Prva domovina novoletnih voščilnic naj bi bila stara Avstrija.
Ker smo bili Slovenci tedaj v avstro-ogrski monarhiji,
spadamo med prve narode svete, ki smo si pošiljali novoletna voščila.


Medtem, ko naj bi prve voščilnice izdelal Anglež.
To je bil sir Henry Cole. Te uradno prve voščilnice so prikazovale veselo druščino,
ki nazdravlja, imele pa so tudi napis:

Merry Christmas and a Happy New Year!

To voščilo srečujemo še zdaj v vseh jezikih sveta.
Moje prve praznične voščilnice so tako odšle na pot po svetu že pred dvema tednoma.
Upam, da jih je Božiček že dostavil.


Mojca me je čisto navdušila z božičnimi zvezdami, tako da je nastalo kar nekaj voščilnic z njo.
Vladka pa me je navdušila z barvanjem na eko karton, kar je vidno že v prejšnji objavi.
Vendar sem izbrala eko-belo barvno kombinacijo,
ki mi je zelo ljuba.


Prvi domači paketek pa je odšel na pot tik pred zdajci in med njimi tudi bela božična zvezda.
Nekatere so že prispele v praznično okrašene domove in razveselile prijatelje.
Nekatere pa bodo to storile po praznikih,
saj me je prehitel decembrski čas.

Želim vam s toplino obdane praznične dni.
Valentina

-------------------------------------

Vir: http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/slovenci-smo-pionirji-v-posiljanju-voscilnic

6 komentarjev:

  1. Draga Valentina, mene je tvoja voščilnica že razveselila in je v zelo dobri in lepi družbi. Hvala!
    Tudi tebi in tvojim mir, veselje, radost ..., v teh prazničnih dneh.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so.
    Tebi in tvojim bližnjim želim veselje, radost, čarobnost in notranji mir v teh prazničnih dneh.

    OdgovoriIzbriši
  3. Valentina, nadvse čudovita voščilnica me je čisto očarala, božične zvezde so zakon.....

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Valentina, naj bodo tudi tvoji prazniki nežni in čudoviti kot tvoje voščilnice.
    Vse dobro ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe praznike in vse dobro 2018 želim tudi jaz tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Very nice post.really I apperciate your blog.Thanks for sharing.keep sharing more blogs.

    หนังผจญภัย

    OdgovoriIzbriši