sreda, 3. februar 2016

Zimsko cvetje

"No act of kindness, no matter how small, 
is ever wasted." 
Aesop

Čeprav kupček voščilnic še čaka na svojo objavo, sta danes vrsto preskočili ti dve z zimskim cvetjem. Zakaj zimsko cvetje? Barve, ki so se znašle na obeh voščilnicah, so v zimskih odtenkih. Voščilnici kar kličeta nazaj zimo. Čeprav na koledarju kaže, da je čas, ko naj bi v vas prišli kurenti preganjat zimo, pa imamo zunaj vreme, ki ne kaže niti zime, niti pomladi. Narobe se vrti ta naš mali svet. :) 
 
Pod mojimi prsti je nastala voščilnica v nežnih modrih odtenkih. Štampiljka je še ena pridobitev s potepanja po sejmu v Londonu. Tam se odkrila tudi CANDi! Nekakšne konfete ali "papirante perle", ki se odlično ujemajo s štampiljko. Na otoku jim pravijo candi embellishments. Seveda se jim nisem mogla upret in jih prinesla nekaj paketkov tudi domov. :) Da ne bi bili pozabljeni v škatli, sem jih prvič dodala na voščilnico. Odtis sem pobarvala s stabilo flomastri, črte prevlekla še s prozornim Wink of Stella Markerjem za efekt zmrznjenih kristalov in dodala nekaj drobnih perl v pastelnem odtenku modre.
Voščilnica je odšla na Štajerski konec. Nastala je za ustvarjalko Tamaro, ki ustvarja na svojem blogu imenovanem Tame's World in je ravno v teh dneh praznovala rojstni dan. In ker ena ni nobena, je še za ustvarjalko na drugem koncu Slovenije nastala spodnja voščilnica. Kaja ustvarja na blogu Kajcyika CRAFTS in je prav tako praznovala svoj rojstni dan. Ni lepšega kot nekomu podariti pozornost, pa čeprav le malenkost.
 
Navdih sem našla pri Vanči in njenih cvetočih voščilnicah. Uporabila sem štampiljke Najlepšega para iz kompleta Zvrhan kozarec sreče ter napis iz Mavelu, ki sem ga pobarvala z distress inki v odtenkih s katerimi sem odtisnila tudi cvetove na voščilnici. Namesto prašnikov sem naredila perle v pastelnem odtenku modre, ki se ujema s cvetovi. 


Prijeten dan želim,
Valentina
----------------------------------------
Voščilnico s cvetovi prijavljam na:

6 komentarjev:

  1. Obe sta zelo lepi. Tisti candiji se tako lepo podajo na rožice in so prave pikice na i-jih ;)
    Tudi druga z rožicami je čudovita, lepo si pobarvala napis.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo vidim, da si si naredila blog. Sem že postala tvoja spremljevalka :)
    Obe voščilnici sta krasni in ta, ki si jo poslala meni, je shranjena na prav posebnem mestu. Hvala še enkrat! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Valentina, čestitke za blog :-)))! ...in za tvoji dve krasni čestitki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si izdelala obe in tista prva z vsemi temi drobnimi perlami je sploh nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si prvo dopolnila s perlami. Sta pa obe zelo lepi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako lepo pri tebi že vse cveti! :-) Tvoji voščilnici sta mi zelo všeč. Na prvi si zelo lepo uporabila perle, na spodnji pa krasno odtisnila Tinine marjetice. :-)
    Hvala za obisk in komentar na mojem blogu. :-)

    OdgovoriIzbriši