torek, 25. oktober 2016

Rožnati oktober 2.

"Have a heart that never hardens,and a temper that never tires, 
and a touch that never hurts."
Charles Dickens

Gospod Charles je vedel.
Da moramo imeti dobro in toplo srce ter dotik, ki nikoli ne boli.
Tako vam danes pokažem še drugi del voščilnic, ki se bo prav tako pridružil dobrodelni akciji
pod okriljem društva Europa Donna


Prvo sem poimenovala kar rožnata pokrajina.
Za osnovo sem tokrat vzela belo pravokotno osnovo in s pomočjo stencil šablone narisala hribčke.
Z memory box šablono sem izrezala hiške in smrečice.


 S pomočjo šablon Najlepšega para sem izrezala ptici, ki sem ju pobarvala z distress inki. 
V kljunčkih pa nosita dvojni napis srečno. 
Rožnatega in belega, ki sem ga pobarvala pobarvala s perfect pearls.


Druga nosi čarobne praznike.
Izrezala sem pravokotnik s šivi, ga senčila in nato odtisnila lepe želje.


S šablono Marianne Design sem trikrat - enkrat v beli, drugič v rožnati in v paus papir izrezala božično zvezdo, ki sem ji dodala še nekaj bleščic.  


Tretji iz te serije sem dodala vzorčast papir in rožnat trak.
Lepe praznike sem zaželela z voščilom iz Mavelu, ki je odtisnjen v dveh barvah, rožnati in srebrni.
Ob koncu je svoje mesto našla še bleščeča snežinka, ki je izezana iz belega in paus papirja.
 

 
 
In še zadnja, ki je čisto preprosta. Z voščilom, rožnatim trakom in rožnato božičično zvezdo, ki je izrezana iz moos gume. Dodala sem bleščice z Wink of Stella markerjem 
ter narisala srebrne perle.




Hvala za vse obiske in komentarje, ki jih pustite. 
Pa lahko noč, V.
---------------------------------------
Voščilnici prijavljam na:

13 komentarjev:

  1. Čudovito nežna roza objava s prekrasnimi voščilnicami. Všeč mi je, ker se vsaka tudi malce blešči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous set of cards. White grey and pink is a pretty combination. Love your cards. Thanks for playing along Simon Says Stamp Think Pink Challenge. Gayatri xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo čisto vsaka izmed čestitk je po svoje čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav vse so mi zelo luštne in krasno si jih sestavila :-))
    Hvala ♥ ker si spet dobrodelna in vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kako so lepe, priznam, da mi je tista druga z velikim napisom skoraj najlepša.
    Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasne, roza jim res pristoji!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušne in vsaka z roza pridihom nosi močno sporočilo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito...hvala, ker si se pridružila dobrodelni CRAFT-alnici, lepo te pozdravljam, T :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Valentina, lepo te prosim, če mi sporočiš tvoj e-naslov na hiskaizpapirja@gmail.com, da ti lahko pošljem vabilo na srečanje ustvarjalk :) Močno upam, da boš lahko prišla! Hvala ti za obiske v moji hiški in tople komentarje ♥ Čudovite rozike si pripravila za dobrodelno craft-alnico, roza siva kombinacija je meni zelo pri srcu. Bodi lepo, Maja

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne so!
    Hvala, ker si dobrodelna in ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita voščilnica, sploh pa je pomemben namen. Hvala za obisk in komentar na mojem blogu. Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši